Har du fortrudt et køb?

 Bemærk: I øjeblikket kan der gå op til 14 dage fra at vi modtager din returpakke til at vi har færdigbehandlet den. I de fleste tilfælde vil der blot gå et par dage, men vi håber på din forståelse, TAAAK! 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. 

 

Ønsker du at returnere en vare kan du:

3.1. Opret en retursag i vores online retursystem på www.lykkebylykke.dk/retur ved at logge ind med dit ordrenummer og telefonnummer

3.2. I retursystemet oplyser du, hvilke varer du ønsker at returnere samt om du ønsker pengene retur eller et tilgodebevis (kun muligt på originalordre). 

3.3. Vedlæg nu den medsendte følgeseddel i returpakken og luk din returpakke.

3.4. Ønsker du, at benytte vores fragtlabel med Track'n'Trace, kan du bestille et GLS returlabel lige her som du modtager på mail kort efter. 

3.5. Husk at få en kvittering ved indlevering af din returpakke.

Du er ALTID velkommen til at aflevere personligt på vores adresse, som står øverst i handelsbetingelserne.

 

Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb. 

 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Du kan også sende en mail til [email protected] eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. 

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Varen sendes til:

Lindholm Nærbanevej 5, 9400 Nørresundby. 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.

 

Bemærk: Vælger du at benytte vores returfragtlabel fra GLS, koster denne service 49 kr, som fratrækkes returbeløbet. Har du valgt 'Tilgodebevis' som returløsning, er det gratis at bruge vores returlabel. Du er dog altid velkommen til selv at sende din ordre retur med et returlabel, du selv har købt ved fx. et indleveringssted. Ved brug af eget returlabel trækkes der ikke et beløb for fragt hos os. 

Returlabel gratis at bruge hvis du: 

...vælger at modtage et tilgodebevis.
...hvis du har modtaget en reklamationsvare eller forkert vare.
I alle andre tilfælde koster det 49 kr., som fratrækkes det beløb, vi krediterer til din konto.

Disse aftaler kan ikke fortrydes: Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg. Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.  

 

Vedr. "AFHENT SELV" pakker

Pakker hvor der er valgt "Afhent selv" skal afhentes inden 7 hverdage fra den dag du får besked om at pakken er klar til afhentning med mindre andet aftales. Afhentes pakken ikke inden for aftalt tidsfrist vil ordren blive annulleret og du vil skulle bestille forfra hvis fortsat ønsker den. 

 

Køb foretaget udenfor Danmark:
I øjeblikket kan du handle fra Finland, Færøerne, Grønland, Nederlandende, Sverige og Tyskland. Har du handlet fra ét af disse lande og nu har behov for at sende pakken retur, står du selv for omkostningerne herved. Du hæfter for pakken indtil den er helt fremme hos os. Vær opmærksom på, at prisen for at sende din pakke retur vil variere fra land til land. 

Pakken skal sendes til: 
Lindholm Nærbanevej 5, 9400 Nørresundby, Denmark. 

Pakken skal sendelse direkte til vores addresse med omdeling og afhentes ikke på posthuse eller i pakkeshops.

Svensk returportal:
Har du handlet fra Sverige og ønsker at returnere en vare, kan du vælge at benytte vores returportal. Her køber du direkte en returlabel hos Bring igennem os. 
Find returportalen her

 

Standard fortrydelsesformular

Du kan her hente vores standard fortrydelsesformular. Vi anbefaler dig at anvende vores elektroniske fortrydelsesformular her, da du også her automatisk får returskema.

Tryk her for at downloade standard fortrydelsesformularen.

 

Copyright © Lykke by Lykke ApS. Alle rettigheder forbeholdes.