Reklamér over en vare
Har du modtaget en vare, men opdaget en fejl på varen, så skal du kontakte os hurtigst muligt via. www.lykkebylykke.dk/retur.
Sådan opretter du en reklamation:
Dette gøres ved at oprette en reklamationssag via www.lykkebylykke.dk/retur. Igennem vores retursystem vil du blive bedt om at vælge varen, som har en fejl, og markere denne som en reklamation. Herefter vil du skulle vedhæfte et eller flere billeder samt beskrive fejlen. Det er her kun muligt, at vælge refundering eller tilgodebevis. Begge vil sendes til dig, når reklamationen lander på vores lager.
Efter oprettelsen vil du blive kontaktet hurtigst muligt på mail om hvorvidt din reklamation er godkendt eller ej. Du vil derudover få en guide til hvad du skal gøre herfra.
Ønsker du en ny vare tilsendt?
Hvis du ønsker at få tilsendt en ny, skal du blot lægge en ny ordre på samme vare inde på webshoppen, som du gjorde første gang. Du bestemmer helt selv om du ønsker, at lægge en ordre med det samme, så du får denne hurtigere end ved normalt reklamationsombytning eller ønsker at afvente din refundering/tilgodebevis, så du kan anvende dette ved din nye bestilling.
Vare købt billigere på oprindelig ordre:
Er varen købt billigere i første omgang, men nu står til en anden pris, skal du blot skrive en ordrekommentar med det oprindelige ordrenummer og prisen på varen, så retter vi prisen til på den nye ordre.
Fragt og returlabel:
Er din nye ordre under fragtfrænsen på 499kr. kan du i ordrekommentaren skrive, at denne skal fjernes grundet reklamation(gælder kun ved køb af samme vare).
Link til returlabel finder du i mailen du modtager, hvis din reklamation godkendes. Returfragt af en reklamation er på vores regning, når denne er godkendt.
Kort om reklamationer:
De reklamationer vi oftest møder drejer sig om syninger, som er spruget eller hvor syningerne på den ene eller anden måde ikke lever op til hvad man kan forvente. Det kan også være en lynlås der driller eller noget helt tredje. Når du opretter en reklamation får du altid en uvildig undersøgelse.
Vi dækker ikke:
Du har som udgangspunkt 2 års reklamationsret, dog med visse undtagelser:
• Varer som har været brugt uhensigtsmæssigt eller som har fået naturligt slid ved meget brug.
• Brugte varer hvor der er opstået huller/ridser midt i stoffet hvor der ingen syninger er.
• Brugte varer som er blevet vasket forkert ift. vaskeanvisningerne.