Reklamér over en vare
Har du modtaget en vare, men opdaget en fejl på varen, så skal du kontakte os hurtigst muligt. Her vil vi beskrive dine muligheder for at reklamere.
Sådan opretter du en reklamation:
Når du opdager en reklamation skal du hurtigst muligt give os besked. Det gør du ved at oprette en reklamationssag via www.lykkebylykke.dk/retur. Igennem vores retursystem vil du blive bedt om at vælge varen, som har en fejl. Herefter vil du skulle vedhæfte et eller flere billeder samt beskrive fejlen. Derefter vil du blive kontaktet hurtigst muligt på mail om hvorvidt din reklamation er godkendt eller ej. Du vil derudover få en guide til hvad du skal gøre herfra.
Ønsker du en ny vare tilsendt?
Når du får svar på din reklamation kan du beslutte om du ønsker en ny vare tilsendt. Hvis du ønsker at få tilsendt en ny, skal du blot lægge en ny ordre på samme vare inde på webshoppen, som du gjorde første gang. Når ordren er lagt har du sikret dig størrelsen. Vi sender varen førstkommende hverdag med mindre andet er oplyst. Når du vil sende retur, skal du blot bestille en returlabel. Det er gratis når der er tale om en reklamation. kr. Når vi modtager din returpakke får du pengene retur.
Vær opmærksom på:
Vare købt billigere første gang: Er varen købt billigere i første omgang, men nu står til en anden pris, skal du blot skrive en ordrekommentar når du lægger den nye ordre. Så retter vi prisen til inden vi hæver beløbet. Du kommer derfor til at betale samme pris som ved første ordre.
Fragt: Er din nye ordre under fragtgrænsen på 499 kr. kan du også her skrive en ordrekommentar omkring at fragten skal fjernes grundet reklamation (gælder kun køb ved samme vare).
Kort om reklamationer:
De reklamationer vi oftest møder drejer sig om syninger, som er spruget eller hvor syningerne på den ene eller anden måde ikke lever op til hvad man kan forvente. Det kan også være en lynlås der driller eller noget helt tredje. Når du opretter en reklamation får du altid en uvildig undersøgelse.
Vi dækker ikke:
Du har som udgangspunkt 2 års reklamationsret, dog med visse undtagelser:
• Varer som har været brugt uhensigtsmæssigt eller som har fået naturligt slid ved meget brug.
• Brugte varer hvor der er opstået huller/ridser midt i stoffet hvor der ingen syninger er.
• Brugte varer som er blevet vasket forkert ift. vaskeanvisningerne.