FAQ

Her har vi samlet nogle af de mest stillede spørgsmål.

Bestilling

Har du fundet en vare, som du bare må eje, så vælger du blot størrelse og trykker “tilføj til kurv”. På den måde vil din vare blive samlet med eventuelle andre varer, du lægger i kurven.

Til slut kan du gå til kassen. Her vil du blive bedt om at oplyse dine kontaktoplysninger samt vælge hvilken leveringsmetode og betalingsmetode du ønsker. Efter valg af betalingsmetode vil du blive sendt videre til et nyt betalingsvindue hvor du skal udfylde dine betalingsoplysninger.

Efter betaling vil du få en ordrebekræftelse sendt på mail.

Når pigerne på lageret har pakket din ordre vil du modtage en ny mail, hvor du kan finde et tracking link til at følge pakken.

Vi pakker og afsender alle ordrer inden kl. 15:00 på alle hverdage. Normalt vil din pakke derfor være fremme dagen efter. Så snart din ordre er pakket vil du få en mail med tracking. Normalt sker første tracking scan fra fragtleverandøren først ved midnat.

Ved levering til pakkeshops skal du forvente 1-2 hverdage.

Ved levering til din adresse kan du forvente 1-3 hverdage.

Levering

Ja det kan du bestemt! Vi elsker når I kommer forbi og henter pakker hos os. Du vælger blot “Afhent selv” under leveringsmetoder når du bestiller varen/varerne. Du vil modtage en mail så snart pakken er klar til afhentning. Husk at tjekke vores åbningstider.

Vores adresse er: Lindholm Nærbanevej 5, 9400 Nørresundby.

Vi pakker og afsender alle ordrer inden kl. 15:00 på alle hverdage. Normalt vil din pakke derfor være fremme dagen efter. Så snart din ordre er pakket vil du få en mail med tracking. Normalt sker første tracking scan fra fragtleverandøren først ved midnat.

Ved levering til pakkeshops skal du forvente 1-2 hverdage.

Ved levering til din adresse kan du forvente 1-3 hverdage.

Vi leverer med GLS, Bring og Postnord med levering både til pakkeshop og til hjemmeadressen.

Returnering

Ønsker du at returnere en eller flere varer gøres det nemt via vores retursystem. Her logger du ind med ordrenummer og telefonnummer. Bagefter vælger du den/de varer der skal returneres. Vedlæg gerne i returpakken en følgeseddel eller andet der viser hvem pakken tilhører. Find vores retursystem her.

Ønsker du returlabel kan du nemt oprette returlabel lige her.

Du er mere end velkommen til at returnerer en vare på vores adresse i vores åbningstid. Du kommer blot ind af døren og afleverer pakken til en af os.

Vores adresse er Lindholm Nærbanevej 5, 9400 Nørresundby.

Du er mere end velkommen til at bytte en vare. Bestil blot den nye vare som du gjorde med den første. Opret herefter en retursag og returlabel og send returpakken afsted til os. Din nye vare vil blive sendt næstkommende hverdag inden kl. 15.

Står varer til en dyrere pris? Så løser vi det nemt ved, at du blot skriver en kommentar når du lægger ordren. Så retter vi prisen til inden vi sender den afsted til dig.

Vi bestræber os på at kreditere dine penge i løbet af 1-3 hverdage efter vi har modtaget din returpakke, men i travle perioder forbeholder vi os retten til at sige op til 14 dage. Den typiske returbehandling er dog de førstnævnte 1-3 hverdage.

Har du modtaget en forkert vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt på mail eller i vores telefontid. Så vil vi forsøge at løse det på bedst mulig vis.

Reklamationer

Har du modtaget en vare med fejl på skal du gøre os opmærksomme på fejlen hurtigst muligt. Det gør du ved at oprette en reklamationssag igennem vores retursystem. Her vælges “Reklamation” som årsags til returnering. Du skal desuden beskrive fejlen samt vedhæfte et billede af fejlen. Herefter vil vi kontakte dig hurtigst muligt.

Ønsker du tilsendt en ny vare er den bedste løsning at bestille varen på ny igennem vores webshop. Skriv evt. en kommentar med, at vi kun skal sende ordren hvis reklamationen godkendes. På den måde sikrer vi, at varen ikke bliver udsolgt imens du venter på svar fra os.

Fragten frem og tilbage på varerne er selvfølgelig gratis i en reklamationssag.

Support

Har du et spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på mail eller i vores telefontid. Ring til os på 70 66 60 50 i vores telefontid som er mandag til fredag mellem kl. 9-10 og 13-14.

Ønsker du at kontakte os på mail kan du skrive på [email protected] normalt svarer vi indenfor 1 hverdag.

Vi er desuden også mulige at kontakte via vores sociale medier. Men du bedes kun kontakte os på en platform så vi undgår at bruge tid på at svare på det samme spørgsmål flere gange.

Copyright © Lykke by Lykke ApS. Alle rettigheder forbeholdes.